Лозівських комунальників попросили бути ввічливішими зі своїми абонентами +vd

ТРК

Бути коректнішими з людьми лозівських комунальників попросили двічі. Спочатку це зробив керуючий справами виконкому міськради Юрій Кушнір на зустрічі з квартальними 5 лютого, а за день — перший віце-мер Лозової Володимир Денисенко на нараді з комунальниками.

Про проблему заявили квартальні

 На грубощі житловиків та водяників поскаржилися голови квартальних комітетів під час своєї наради. На ній у квартальних з комунальниками виникло кілька палких моментів. Керуючий справами виконкому міськради Юрій Кушнір навіть зробив житловикам зауваження.

«Якщо тут дозволяють (комунальники — ред.) випади такі не досить коректні, то можна уявити, звичайно я сподіваюся, що такого нема, але можна уявити, як безпосередньо в абонпунктах з людьми спілкуються», — сказав Юрій Кушнір.

 Скарги квартальних передали комунальникам

 За день, 7 лютого, вже перший віце-мер Лозової Володимир Денисенко говорив про коректність на черговій нараді комунальників. Керівників підприємств він попросив нагадати своїм підлеглим, як треба поводитися з клієнтами.

«Можуть і 150 разів телефонувати по одному і тому самому питанню. Робота у них (диспетчерів — ред.) така — відповідати коректно, зрозуміло і змістовно. Є і коли води нема, люди телефонують — не тому що їм хочеться зателефонувати, тепла немає, чи ще якісь послуги не надаються», — переконаний Володимир Денисенко.

Диспетчери повинні володіти ситуацією та пояснювати її людям, продовжив перший віце-мер. Якщо чогось не знають, то мають обов’язково довідатися і проінформувати мешканців, які звернулися до них.

Анна Скрипник

 

{youtube}wE9yDviRBvc{/youtube}