«Електронний кабінет» допоможе та упередить від помилок
З 2013 року почне реалізовуватись новий сервіс податкової служби України «Електронний кабінет платника податків».
Які ж можливості відкриє функціонування цього сервісу, що дозволить безконтактно співпрацювати бізнесу та податковій.
За допомогою «Електронного кабінету» платник податків отримає можливість:
– у режимі реального часу продивитись власні реєстраційні дані, об’єкти оподаткування, отримані пільги;
– надати звітність в електронному вигляді з використанням електронного цифрового підпису;
– сплачувати податки за допомогою банківської системи типу Інтернет-банкінг;
– листуватися з податковою.
Впровадження сервісу заплановано у два етапи протягом 2013-2014 років.
На першому етапі, у 2013 році, планується забезпечити платнику податків доступ до його особового рахунку, а саме до інформації про суму заборгованості по сплаті податків за допомогою підсистеми «Розрахунки з бюджетом».
У 2014 році можна буде отримати офіційну відповідь або консультацію з питань оподаткування. Також у 2014 році, по завершенню другого етапу впровадження сервісу, підсистема «Інформаційний блок», забезпечить доступ платника до його персонального календаря, що інформує про терміни:
– надання звітності;
– строків сплати податків;
– відомостей, що формуються на підставі податкової звітності;
– відомостей про перелік та обсяг податкових пільг;
– відомостей про отримані від органів ДПС довідок, торгівельних патентів, свідоцтв, тощо;
– надання повідомлень про оподаткування, зокрема, розбіжностей у реєстрах виданих та отриманих податкових накладних по даним контрагентів та допущених помилках при формуванні податкової звітності з метою їх самостійного виправлення (без застосування фінансових санкцій).