Пінтерест – одна з найнедооціненіших платформ в Україні. І це не дивно, адже поки що у нас не має можливості створювати рекламний кабінет тут, а ще люди звикли бачити Пінтерест лише як платформу для натнення, а не для пошуку цільової аудиторії.
Та це не привід не розглядати його як важливий елемент для розвитку вашого бренду. І хоча Pinterest, можливо, не має такого ж рівня домінування в країнах, що розвиваються, як Facebook чи Instagram, він все ж може запропонувати деякі важливі переваги
Зосередженість Pinterest на зображеннях і відео дозволяє користувачам відкривати для себе нові ідеї, продукти та послуги в цікавий спосіб. А користувачі можуть отримувати доступ до контенту та спілкуватися з авторами з усього світу, отримуючи доступ до різноманітних поглядів і тенденцій. Окрім цього Пінтерест має значний потенціал електронної комерції. Багато компаній використовують Pinterest для демонстрації своєї продукції, дозволяючи користувачам знаходити та зберігати товари, які їх цікавлять. А піни можуть бути пов’язані безпосередньо зі сторінками продуктів, що полегшує плавний перехід від пошуку до покупки.
Пінтерест надає величезну освітню цінніть
Ця соц мережа пропонує величезну колекцію інформативного контенту на різні теми, від ремесел і кулінарії до садівництва та благоустрою будинку. А люди, які краще сприймають інформацію візуально, можуть скористатися покроковими інструкціями та демонстраціями, які часто містяться у пінах.
Аудиторія Пінтерест може спілкуватися з іншими людьми, які поділяють їхні пристрасті та інтереси, що сприяє формуванню почуття спільноти та приналежності, а створення або приєднання до групових дощок дозволяє користувачам співпрацювати та обмінюватися ідеями на певні теми.
Варто розуміти, що Пінетрест лише здається легким у просуванні, проте щоб мати хороший результат – варто знати деякі особливості. А дізнатись про особливості розвитку можна у статті Ant Media
Окрім переваг Пінтерест має певні обмеження
Поки що база користувачів Pinterest може бути меншою порівняно з іншими соціальними мережами в країнах, що розвиваються. Проте платформа може орієнтуватися на користувачів з високим рівнем доступу до Інтернету та певним колом інтересів. Контент може бути недоступний місцевими мовами, що потенційно ускладнює доступ до нього для деяких користувачів. Але якщо ви розумієте англійську – для вас проблем не буде.
Щоб Пінтерест став для вас ефективним варто:
- Заохотити місцевий бізнес та авторів до використання платформи, це може підвищити доступність релевантного контенту
- Pinterest може надати пріоритет наданню контенту та варіантів інтерфейсу місцевими мовами для покращення доступності.
- Зусилля, спрямовані на подолання цифрового розриву та покращення доступу до інтернету, можуть створити більшу базу користувачів для таких платформ, як Pinterest.
Хоча Pinterest не є універсальним рішенням для країн, що розвиваються, його функції можуть запропонувати цінні ресурси для натхнення, відкриттів і навіть обмежені можливості для електронної комерції. Усунення обмежень шляхом створення місцевого контенту, мовної адаптації та покращення цифрової інфраструктури може розкрити його справжній потенціал у цих регіонах.