Роботу комісії щодо прийняття рішення про призначення субсидій, як виняток, скасовано

987

З 1 травня 2021 року Уряд суттєво змінив Положення про порядок надання житлових субсидій, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 19.05.2021 року № 505. Новим порядком скасовано діяльність та повноваження комісії, створеної місцевим органом влади, щодо прийняття рішення про призначення субсидій як виняток.

На підставі цього 30 червня члени виконавчого комітету на черговому засіданні були змушені скасувати рішення виконкому міської ради від 22.12.2020 р. № 1187 «Про затвердження Положення про комісію з питань призначення державних соціальних допомог, житлових субсидій та пільг населенню та її складу».

До повноважень комісії входило призначення (вiдмови в призначенні) субсидiї, у тому числi подовження у випадках: понаднормової площі житла; наявностi транспортного засобу; за відсутності доходів у працездатних членів сім’ї, у разi купiвлі, оплати послуг, набуття права власності на суму, яка перевищує 50 тис. гривень; призначення субсидії за договором найму (оренди) житла або на зареєстровану кількість зареєстрованих проживаючих.

У 2020 році майже дві тисячі справ були розглянуті на засіданні комісії. Цьогоріч, через внесені зміни Урядом до Положення про порядок надання житлових субсидій, скористатися таким правом жителі громади не зможуть. Більшість питань, які розглядалися комісією, врегульовано та внесено до Порядку призначення субсидії.

В Управління праці та соціального захисту населення нагадують, що громадянам, які отримували житлову субсидію в опалювальному періоді 2020-2021р.р. і яким призначення субсидії на наступний період буде проводитися в автоматичному режимі (без звернення), необхідно повідомити про наявність умов, за яких житлова субсидія не призначається, а саме, якщо будь-хто із складу домогосподарства або його член сім’ї має у власності:

1) більше ніж один транспортний засіб, з року випуску якого минуло менше ніж 15 років (крім мопеда і причепа);

2) більше ніж одне житлове приміщення (не враховуються житлові приміщення, які перебувають у спільній, частковій або сумісній власності (переважно це приватизація житла), а також ті, які знаходяться у сільській місцевості.

3) кошти на депозитному банківському рахунку (рахунках) у сумі, що перевищує 100 тис.грн.;

4) протягом 12 місяців здійснив операції з купівлі безготівкової та/або готівкової іноземної валюти, а також банківських металів на загальну суму, що перевищує 50 тис. гривень;

5) протягом 12 місяців здійснив купівлю земельної ділянки, квартири (будинку), іншого нерухомого майна, транспортного засобу (механізму), інших товарів довгострокового вжитку або оплатив (одноразово) будь-які роботи або послуги (крім медичних, освітніх та житлово-комунальних послуг на суму, що перевищує 50 тис. гривень.

Повідомити про наявність зазначених вище обставин громадяни можуть особисто звернувшись до управління або надіславши поштою повідомлення в довільній формі.

У разі не повідомлення громадянами про наявність обставин, що впливають на право отримання житлової субсидії, кошти надміру виплаченої субсидії підлягають поверненню до державного бюджету в повному обсязі.

–>

Джерело: Лозівська міська рада