Громадське обговорення результатів стратегічного аналізу та пріоритетів розвитку галузі охорони здоров’я у Лозівській міській територіальній громаді відбулися сьогодні, 26 листопада. У подальшому проєкт Стратегії здоров’я громади Лозівської міської територіальної громади на 2022-2027 роки винесуть на розгляд та затвердження депутатам Лозівської міської ради.
Розроблення стратегії дасть можливість більш тісно співпрацювати з міжнародною компанією GIZ, яка діє за дорученням Уряду Німеччини, в отриманні фінансування на оновлення медичного обладнання, виконанні ремонтів та інших заходів направлених на розвиток медичної галузі, відзначив під час доповіді директор Лозівського ТМО Іван Жовтий.
Пiдготовка Стратегії вiдбувалася упродовж 2021 року за участю представникiв органiв мiсцевого самоврядування, надавачiв та отримувачiв соцiальних послуг, громадських активiстiв, фахiвцiв за експертної пiдтримки консультантiв проєкту. Заступник Лозівського міського голови Ашот Керопов дякував усім фахівцям, які долучилися до розроблення проєкту.
Особливий акцент у розробці стратегії зроблено на потреби мешканців
Робоча група врахувала онлайн опитування жителів громади щодо задоволеності медичним обслуговуванням та визначення потреб і стану здоров’я жителів громади.
В опитуванні взяли участь 314 респондентів, віком від 22 до 95 років. Переважна більшість опитаних (60-80%) висловлюють високий рівень задоволеності послугами всіх лікарів. Високо та «вище середнього» оцінюють свій рівень довіри до офіційної медицини понад 70% респондентів.
Основні цілі розвитку медичних закладів, які враховано в Стратегії – доступні медичні послуги та розширення їх переліку, залучення молодих фахівців для роботи у громаді, підвищення рівня їх кваліфікації. Забезпечення використання енергозберігаючих технологій, придбання необхідного обладнання та впровадження нових стандартних операційних процедур (СОП) холодового ланцюга.
Також Стратегією передбачено популяризація високого рівня здорового способу життя серед мешканців громади.
–>
Джерело: Лозівська міська рада