Нова пошта відреагувала на звинувачення у крадіжці дорогої посилки

Нова пошта відреагувала на звинувачення у крадіжці дорогої посилки.

Інцидент стався у Сновську Чернігівської області. За словами обуреного клієнта, він відправив покупцю новий комп’ютер: системний блок та монітор. Отримувач прийшов у відділення свого міста та виявив, що запчастини із системного блоку зникли.

“Чому “Нова Пошта” зі Сновська в Козелець тягала комп’ютер через Київ, а потім – Бровари, якщо це поряд, не зрозуміло. Мабуть, заплутували сліди крадіжки”, – написав потерпілий.

В компанії зазначають, що клієнту вже відправили компенсацію та проведуть роз’яснювальну роботу.

“Нам дуже прикро, що була порушена цілістність вантажу та наш клієнт мав неприємний досвід у користуванні послугами компанії. Для нас це не припустимо, тому наразі проводиться внутрішнє розслідування, щоб з’ясувати всі деталі інциденту. Ми вже зв’язалися з клієнтом і відправили йому компенсацію. Крім того, зі співробітником, що не хотів приймати претензію клієнта, ми проведемо додаткову роз’яснювальну роботу, щоб унеможливити такі ситуації в майбутньому. Нагадуємо, що клієнт Нової пошти може подати заяву на компенсацію в разі пошкодження посилки у відділенні або через усі наші канали комунікацій: соцмережі, контакт-центр, кур’єра тощо. Для цього потрібно вказати номер банківської карти для нарахування компенсації, надати копію ідентифікаційного коду та при потребі фото пошкодженого відправлення. Якщо вказана реальна оголошена вартість, то компенсацію можна отримати протягом години”, – повідомили в компанії.


498