Знайти будинок на PornHub: український забудовник продав 4 квартири на відомому ресурсі для дорослих

Забудовник житлового комплексу у Луцьку із концепцією тихого сімейного життя успішно продав 4 квартири через знаменитий ресурс для дорослих. При цьому рекламний бюджет виявився значно нижчим за стандартні ринкові показники. У комунікації з покупцем допомогли гумор, креативний підхід та вміння зацікавити відвідувача.

Як будувалась нестандартна стратегія продажів – розповідає РБК-Україна Realty з посиланням на vc.ru.

Чому PornHub

Креативна агенція розробляла нові нестандартні майданчики для свого клієнта – великого забудовника, який продає квартири комфорт-класу у західних областях України. Усі проекти позиціонуються як “тихі сімейні гніздечки”. І цей момент був особливо цікавим при виборі майданчика, оскільки ресурс не відповідає ідеї “сімейного тепла та затишку”.

Це був чистий експеримент, але він виявився успішним.

Судячи з озвученої концепції “Сімейної фортеці”, йдеться про ЖК у Луцьку.

Забудовник житлового комплексу у Луцьку із концепцією тихого сімейного життя успішно продав 4 квартири через знаменитий ресурс. При цьому рекламний бюджет виявився значно нижчим за стандартні ринкові показники. У комунікації з покупцем допомогли гумор, креативний підхід та вміння зацікавити відвідувача.

Як будувалась нестандартна стратегія продажів – розповідає РБК-Україна Realty з посиланням на vc.ru.

Результати рекламної кампанії

За 3 місяці активної кампанії продали 4 квартири на суму 88 тис. доларів. Вкладення у рекламу склали 628 доларів. Кожна угода коштувала 157 доларів.

Середня вартість лота – 22 тис. дол.

Рекламний бюджет угоди 0,7% вартості (при середніх по ринку 5-7%).

До того ж кейс отримав премію WOW Awards за найкращі рекламні проекти в нерухомості.

Маркетологи кажуть, що вибір майданчика був непростим. Але у PornHub величезний трафік (Україна на 15 місці у світі з переглядів) та лояльна аудиторія (в основному чоловіки віком 25-44 роки) – не можна було припустити, щоб він пропадав даремно.

Першим слоганом, з яким компанія зайшла на майданчик, звучав як “Секс – задоволення на 5 хвилин. Власна квартира – задоволення на все життя”.

Чому це спрацювало

У компанії розповіли, що в успішній реалізації ідеї відіграли свою роль пандемія та оголошений в Україні карантин. Люди виявилися замкненими у чотирьох стінах, а ресурс запропонував користувачам безкоштовний доступ до преміум-контенту. Частота запитів злетіла. У тому числі й у Луцьку, в якому знаходилася ЦА кампанії.

Тоді було створено посадкову сторінку, яка за допомогою кумедних відеороликів згладжувала перехід між темами сексу та свого житла. Далі – перехід на веб-сайт забудовника.

Усім, хто прийшов цим шляхом – пропонували спеціальний промокод на знижку 5%.

“Це був нестандартний хід і для майданчика, і для забудовника. Але він спрацював несподівано круто. До нас ще ніхто не продавав нерухомість через PornHub”, – поділилися в рекламному агентстві.

“На цьому майданчику ніхто нічого подібного не рекламував. Бренди просто соромляться туди виходити. Але там точно була потрібна нам ЦА. Ми використали гумор, і це спрацювало”.


258