ПриватБанк заблокував карти клієнта, який не так давно продав квартиру. Від чоловіка зажадали підтвердити походження цих коштів.
Як розповів незадоволений клієнт на порталі Мінфін, при вході в Приват24 він виявив, що всі його карти заблоковані, пише Главред.
“В якості причини зазначено, що операції по ним здалися банку підозрілими. Також була вимога надання моїх особистих даних і фото документа, що підтверджує походження коштів. На одній з моїх карт залишок зараз становить 390 571,54 грн., ці кошти в основному були внесені на карту в грудні 2021 і були отримані в результаті продажу квартири”, – розповів клієнт Приватбанку.
Чоловік зазначив, що він вже вказав особисті дані і завантажив фото договору купівлі-продажу цієї квартири в Приват-24.
“Найголовніше-невідомо, чи будуть взагалі тепер мої карти розблоковані. Якщо так, то скільки часу може зайняти розгляд моїх даних і документів для зняття блокування – незрозуміло. Прощайте, чималі грошики. Ніби продати свою квартиру це злочин”, – підсумував клієнт банку.
Відповідь ПриватБанку
У фінустанові такі дії пояснюють вимогами чинного законодавства України та нормативно правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини у сфері банківської діяльності.
Співробітники банку також відзначили, що надані Клієнтом документи вже успішно перевірені, але розблоковані його рахунки – не повідомляється.
297