У мережі супермаркетів “Сільпо” планується поступово скорочувати на прилавках кількість дорожчих товарів та акцентувати увагу на продуктах із демократичною ціною.
Про такі плани розповів представник Fozzy Group Дмитро Циганков в інтерв’ю “НВ Бізнес”.
За його словами, у “Сільпо” зменшилась кількість покупок орієнтовно на 20% (у порівнянні з червнем попереднього року).
Крім того, зміни відбулися й у ціновому сегменті: вартість товарів зросла, водночас платоспроможність українців знизилася.
Як зазначив Циганков, звідси виникають і зміни, які готує мережа супермаркетів “Сільпо”. Поступово на полицях з’являтиметься більше товарів за демократичною ціною.
“Зрозуміло, що потрібно акуратно скорочувати пропозицію дорогих товарів і переходити до якихось демократичніших речей, більше наповнювати середній сегмент”, – зазначив представник Fozzy Group.
Тим часом інфляція нарощує темп: найвища за шість років. Прискорення передусім зумовлене шоками пропозиції, спричиненими повномасштабною війною.
665