Міністерство культури та інформаційної політики України представляє брендинг «Світ Сковороди» та плани щодо відзначення 300-річчя філософа.
6 лютого 2022 року – за 300 днів до святкування 300 років від дня народження Григорія Сковороди – Міністерство культури та інформаційної політики України презентувало айдентику національної кампанії «Світ Сковороди». Завдання кампанії – донести багатогранність образу Григорія Сковороди, відійти від його стереотипного сприйняття як лише «філософа з торбиною» та залучити українців до нового осмислення його спадку.
Міністр культури та інформаційної політики України Олександр Ткаченко підкреслив нетрадиційний підхід до відзначення річниці: «Святкування 300-річчя Григорія Сковороди – одна з ключових культурно-мистецьких подій 2022 року. Ми розпочинаємо за 300 днів до дня народження філософа, щоб дати можливість українцям повною мірою відчути глибину та важливість постаті Сковороди. Окрім власних заходів МКІП та Держмистецтв, ми закликаємо творчі спільноти по всій країні долучатися до світу Сковороди й разом перезавантажувати його сприйняття. Ми хочемо, аби українці пишалися, що саме Україна є домівкою одного з найвпливовіших філософів Східної Європи».
Брендбук проєкту «Світ Сковороди» доступний на сайті МКІП та Держмистецтв для використання державними і приватними ініціативами, що присвячені 300-річчю філософа.
Протягом 300 днів проєкт буде розкривати багатогранний образ філософа все ширше: передбаченнями у вигляді цитат з його творів, яскравою сувенірною продукцією, туристичними маршрутами слідами Сковороди, діалогами сучасних філософів різних країн та багато іншого. Стежити за Сковородою, який ожив, можна в інстаграмі @skovoroda.today та на сайті проєкту Skovoroda.Today.