Ситуація на ЛКМЗ: подорожчання газу зірвало частину замовлень, однак є можливість індексувати зарплати +vd

З березня вартість газу для ЛКМЗ стрибнула одразу на 45 % – з 7 тисяч 400 гривень до понад 11 тисяч. Заводу довелось оперативно переглядати ціни на продукцію, – і втрачати замовників, визнає почесний президент індустріальної групи УПЕК та народний депутат України Анатолій Гіршфельд.

 У квітні вартість газу знизилась. Тепер вона становить понад 9 тисяч гривень. ЛКМЗ знову переглядає цінову політику, виходить на ринок, однак відновити позиції вже складніше, пояснює Анатолій Гіршфельд.

Навіть з коливаннями цін сільгосптехніка ЛКМЗ поступово замінює імпорт. Через стрибок курсу долара іноземні  агрегати подорожчали у кілька разів, – аграрії більше зацікавилися вітчизняними виробниками. Зокрема, Лозівськими машинами, які майже не поступаються якістю закордонним аналогам.

Саме сільгоспнапрямок, за прогнозами керівництва, стане пріоритетним для ЛКМЗ на найближчий час. Замовлення на спецтехніку поки не виправдовують себе у повній мірі, визнає Анатолій Гіршфельд. На його думку, Україна зараз більше ремонтує стару військову техніку, ніж замовляє нову.

Досі проблемною, говорить Анатолій Гіршфельд, залишається і співпраця з ХТЗ. Діалог колишніх партерів тепер відбувається у суді. Тракторний завод досі не повернув гроші за продукцію відвантажену ще у жовтні.

Утім попри економічні виклики, на Лозівському ковальсько-механічному знаходять можливість більш менш вчасно виплачувати та індексувати зарплати.

 

             {youtube}2VbUxgl6ZSo{/youtube}