У 2015 ЛКМЗ буде завантажений за усіма напрямками виробництва

трк

Окрім традиційної продукції на заводі виготовлятимуть нові сільгоспзнаряддя, мости для ремонтно-дорожньої техніки та ремонтуватимуть спецтехніку.

Про це розповів народний депутат України і почесний президент УПЕКу Анатолій Гіршфельд на зустрічі з колективом ковальсько-механічного 29 січня.

У 2015 році за вже анонсованими замовленнями і підписаними угодами, ЛКМЗ має у 2, 5 рази збільшити виробництво сільгосптехніки. За словами Анатолія Гіршфельда, 5-річна напружена робота розробників землеобробних знарядь нарешті дала очікуваний результат. На ЛКМЗ його відчули ще у другій половині минулого року, саме тоді почав зростати попит. Почесний президент пов’язує це із стрибком курсу валюти, а отже і вартості іноземної техніки.

Головна задача ковальсько-механічного зараз – підживлювати інтерес клієнтів новими розробками та закріпити результат, більше працювати над якістю сільгосптехніки і її зовнішнім виглядом, сказав Анатолій Гіршфельд. На ЛКМЗ планують придбати сучасну фарбувальну камеру та вивести на український і міжнародний машинобудівельний ринок новий бренд – «Лозівські машини». З ним, переконаний почесний президент, буде легше домовлятися про спільне виробництво з вже відомими у Європі компаніями.

Брендуватимуть також запасні частини, які ЛКМЗ виготовляє для своєї продукції та техніки інших виробників. За деякими позиціями лозівчани є монополістами, тому мають переваги, зазначає Анатолій Гіршфельд.
Лозівський ковальско-механічний закон також фактично єдиний в Україні виготовляє трансмісії для бронетехніки, тому його керівництво розраховує на нові замовлення з ремонту спецтехніки. І ще один перспективний напрямок – мости для ремонтно-дорожньої техніки. Її стали більше виготовляти на пострадянських просторах через знову ж таки подорожчання іноземної техніки. На ЛКМЗ вже спостерігають зростання замовлень мостів Україною та сусідніми державами.

Єдиний у кого неможливо відбито любов до вже давно не дешевої китайської техніки, так це Харківський тракторний завод, визнає Анатолій Гіршфельд. За його словами, ХТЗ заплатив аванс за 150 китайських мостів, при цьому не розрахувавшись за лозівські. Харків’яни не відмовляються від запланованих замовлень на ЛКМЗ, лише не платять за них. Через це лозівським заводчанам не можуть закрити зарплатню за грудень – людям винні ще 25%. Анатолій Гіршфельд попросив у колективу ЛКМЗ розуміння і зазначив, ковальсько-механічний поступово позбавлятиметься залежності від ХТЗ, виготовляючи більше мостів для дорожньо-ремонтної техніки.
На завершення Анатолій Гіршфельд підсумував, у ЛКМЗ зараз гарні перспективи, які гарантують стабільну роботу підприємства, головне вчасно зреагувати і зацікавити замовників.

__________________

Когда ломается телефон, это становится настоящей проблемой. А если ломается айфон, то это двойная проблема. Где найти такого мастера, который правильно и детально осуществит ремонт. В последний раз сдавал в ремонт айфон 6с плюс сюда. И вы знаете, мне все понравилось. Отличный сервис, качественный ремонт. Нет никаких нареканий. Поэтому и вам советую.

_________________

На правах реклами