Як вибирати професійну косметику для салону краси

 

Дві-три сотні брендів косметичних ліній присутні на російському ринку, роблячи завдання вибору професійної косметики непростим завданням. Правда, експерти галузі вважають, що по-справжньому активних постачальників салонної косметики не так і багато – всього тридцять-сорок брендів домоглися по-справжньому широкого поширення, це коли рахунок йде навіть не на десятки салонів краси, а на сотні, і не тільки в локальному регіоні, а по всій країні.

Втім, представники деяких косметичних ліній навпаки пишаються тим, що привозять есклюзів і підкреслюють, що навмисне обмежують своє поширення з серії «єдиний в місті салон, що працює на даному бренд».

Так чи інакше, власникам салонного бізнесу доводиться вибирати професійну косметику для салону краси з великої кількості варіантів, і проста інтуїція тут може послужити погану службу. Чи є якісь правила вибору? Так є. І ми про них розповімо.

Як повідомляє сайт https://rixus.com.ua/ перш ніж вибирати косметичну лінію, слід знати, що яка б гарна вона не була, багато залежить від постачальника. Це впливає на багато – на регулярність поставок, на захищеність при перевірках, коли наглядові органи вимагають документи, якими вас повинен забезпечувати дистриб’ютор, на можливість персоналу красти, працюючи «мимо каси», якщо можна поповнити запаси косметики в Інтернет-магазині. Все це має пряме відношення до стабільності і надійності вашого салонного бізнесу. Тому, перш ніж вибирати косметику, заглянемо по інший бік барикад, відкриємо таємниці виробництва і просування салонної косметики.

Хто і як робить професійну косметику

Так вже вийшло, що довіра до косметичних брендів MadeinRussia у клієнтів салонів краси лише злегка більше, ніж MadeinMongoliaілі MadeinAfrica. Не тема нашого огляду доводити, що російська косметика часто не гірше західних аналогів, яких клієнти вважають правильним вибором. Але невеличкий екскурс про те, хто і як виробляє професійну косметику в Європі, не зашкодить. Там до виробництва косметичних ліній традиційно мають відношення три учасники, у кожного з яких вузька спеціалізація:

Лабораторії-розробники, тобто незалежні компанії, що складаються з винахідників – «пуголовків», які створюють нові інгредієнти, часом дійсно дуже революційні і ефективні. Вони працюють на свій страх і ризик. Але зате, придумавши щось особливо вдале, і продавши ідею якогось бренду, можуть отримати дуже хороші дивіденди.

Виробничі одиниці, тобто заводи, які розуміють толк в замішуванні інгредієнтів. Вони заробляють тим, що виробляють композиції для самих різних брендів. Часом на одному і тому ж заводі виробляються найрізноманітніші суміші, для десятків брендів різного цінового рівня.
Власники косметичних брендів. Це компанії, які купили у лабораторій розробки нових інгредієнтів, потім розмістили замовлення на заводах-виробниках, а отримавши готову суміш, розливають її в свої власні баночки і пляшечки, клеять свої етикетки, і займаються поставками в усі країни світу, куди вдається продати свою продукцію . Перш за все, вони вкладають гроші в маркетинг і рекламу косметичної лінії, і заробляють потім на постачання косметичної продукції.

Вкрай рідко в однієї і тієї ж компанії поєднуються всі три перерахованих етапу, це вважається неефективним з точки зору ведення бізнесу, такий поділ праці – загальноприйняте явище для сфери виробництва косметичної продукції. Для чого ми це розповідаємо? Щоб не було ілюзій про те, що косметика MadeinFranceобязательно зроблена у Франції, навіть у великих брендів це найчастіше не так. Що втім, не настільки важливо. Важливіше інше – ті компанії, які говорять, що їх косметика робиться на тому ж заводі, що і у великих брендів, а значить нічим не гірше, в корені не праві. Справа не в виробничих лініях, справу в інгредієнтах. Хоча і з ними все не так просто. Як ми вже писали вище, власники косметичних брендів займаються, насамперед, маркетингом. А значить, для просування своєї продукції можуть підбирати для косметичної лінії як дійсно супер-компоненти, так і інгредієнти, які всього лише красиво називаються, можливо, виділяють особливо приємний аромат, хіба що прекрасно відчуваються на тілі, що в сукупності сприяють популярності, але в дійсності малоефективно для досягнення результатів у клієнтів.

Але все це – про безпосередніх виробників косметичної продукції. А тепер поглянемо на тих, до кого нам доведеться йти за салонної косметикою – до дистриб’юторів.