У четвер, 1 вересня, державний «Ощадбанк» зіткнувся зі збоєм у роботі усіх своїх сервісів. Про випадки збоїв у роботі повідомляють клієнти банку, пише «Економічна правда».
Клієнти банку скаржаться на те, що не проходять платежі з картки на картку, а також не працює застосунок банку та термінали для оплати. Також деякі мережі магазинів зіткнулися з проблемами в роботі POS-терміналів.
У коментарі ЕП начальниця управління банку зі звʼязків з громадськістю та ЗМІ Ярослава Тітова пояснила, що банк проводив планові технічні роботи. Зазвичай такий процес проходить непомітно для клієнта, проте 1 вересня стався технічний збій, який тривав близько 1,5 години.
За її словами, всі сервіси вже поновлюють роботу, а географію користувачів, які відчули збій, ще уточнюють.
Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та
натисніть
Ctrl+Enter