В Україні почали знижуватися ціни на паливо

В Україні почали знижуватися ціни на паливо
Минулими вихідними роздрібні мережі АЗС знизили ціни на бензини і дизельне паливо, щоб виконати постанову Кабміну про встановлення максимальної торговельної націнки.

Про це повідомляє Enkorr з посиланням на дані моніторингу Консалтингової групи А-95 в понеділок, 17 травня.

Так, на заправках WOG і ОККО бензин марки А-92 подешевшав на 1,24 грн / л, до 29,75 грн / л, бензин А-95 – на 1,77 грн / л, до 30,22 грн / л, дизельне паливо – на 2,1 грн / л, до 27,89 грн / л.

SOCAR опустив ціну бензинів на 1,29-2,06 грн / л, водночас ДП залишилося на попередньому рівні – 30,98 грн / л. У компанії стверджують, що це дизпаливо підпадає під категорію преміального.

У мережі KLO “двійка” подешевшала на 2,6 грн / л, до 27,79 грн / л, “п’ятірка” – на 1 грн / л, до 29,99 грн / л, ДП – на 1,5 грн / л, до 27,89 грн / л. Найбільша консолідована мережа АЗС групи Приват знизила ціни на дизельне паливо на 1 грн / л, до 27 грн / л. Також відкоригували свої ціни Паралель, Shell і Рур груп (див. таблицю).

При цьому в мережі AMIC ціни на бензини зросли на 16-63 коп. / л, до 29,56 грн / л і 30,09 грн / л за “двійку” і “п’ятірку” відповідно, а дизельне паливо подешевшало до 27,81 грн / л (-0,85 грн / л).

Загалом по Україні середня ціна бензину А-92 знизилася на 27 коп. / л, до 28,30 грн / л, бензину А-95 – на 48 коп. / л, до 29,01 грн / л, ДП – на 97 коп. / л, до 27,39 грн / л.

При цьому на вихідних низка великих мереж призупинила реалізацію брендового преміального палива з поліпшеними показниками якості, ціни на яке перевищують середню вартість з урахуванням граничної націнки.

В Україні почали знижуватися ціни на паливо

В Офісі президента заявили, що введення держрегулювання на ринку пального – вимушений для нецивілізованого ринку захід, а зняття з продажу брендового пального – демонстрація монопольної змови. Про це в коментарі Укрінформу сказала заступник голови ОП Юлія Свириденко.

“Зняття з продажу брендового пального – чергова демонстрація монопольної змови. Жодна з мереж не везе спеціально окреме пальне для його використання в якості брендового. Про це свідчать дані з імпорту нафтопродуктів. Пальне стає брендовим, коли прямо на нафтобазі менеджмент мережі АЗК додає в пальне спеціальну присадку, ціна якої майже не впливає на ціну брендового пального. Однак додаткова ціна, яку платять покупці, – майже 50 доларів на тонні”, – заявила Свириденко.

За її словами, і базове пальне, і присадки є в достатній кількості, тому підстав для обмеження продажу брендового пального в Україні немає.

“Єдина мета – тиск на уряд”, – резюмувала заступник голови ОП.


0