24 березня 2021 | 12:41
Мета кампанії – покращити обізнаність громадян про права та обов’язки під час користування фінансовими послугами.
Інформаційну кампанію проводить Національний банк України.
У межах кампанії Національний банк спільно з партнерами розповідатимуть, які права мають громадяни як споживачі фінпослуг та куди звертатися у випадку їх порушення.
«Є чимало причин, чому українці з пересторогою користуються фінансовими послугами або не користуються ними взагалі. Це і пережиті кризи, і негативний споживацький досвід, і недостатня обізнаність про переваги користування фінансовими продуктами. Національний банк сьогодні має подвійну мету. Перша – встановити додаткові вимоги до фінустанов, які забезпечать їх прозорість щодо вартості послуг та добросовісну поведінку стосовно споживачів. Друга – сприяти ліпшій фінансовій обізнаності самих українців. Це обов’язкові складові для підвищення захищеності споживачів фінпослуг, а також для більшої залученості громадян до фінансової системи та активнішого користування послугами», – наголосив заступник Голови Національного банку Олексій Шабан.
Кампанія проходитиме з березня по травень 2021 року в усіх регіонах України. Національний банк у межах кампанії запускає спеціальний лендинг «Знай свої права».