Що робити при симптомах COVID-19, якщо у вас немає сімейного лікаря, – пояснення від МОЗ

Якщо у людини немає сімейного лікаря, але наявні симптоми COVID-19, їй треба звернутися на “гарячу лінію” Міністерства охорони здоров’я.

Там пацієнту підкажуть, як діяти, повідомляють у МОЗ.

Всеукраїнський контакт-центр із протидії поширенню коронавірусної хвороби працює цілодобово. Зателефонувати туди можна за номером: 0 800 60 20 19.

Також можна звернутися на “гарячі лінії” своїх регіонів, номери яких зазначені на сайтах місцевих обласних адміністрацій.

Третій варіант – зателефонувати за номером 103. Диспетчер екстреної медичної допомоги опитає пацієнта і визначить, чи повинна до нього їхати “швидка”.

Якщо причин для госпіталізації немає, пацієнту дадуть поради щодо лікування та самоізоляції.

“Екстрена медична допомога виїжджає на виклик лише у тих випадках, коли існує пряма загроза життю та здоров’ю людини. Рішення щодо госпіталізації бригада швидкої приймає, провівши обстеження”, – кажуть у МОЗ.


100