53% українців володіють цифровою грамотністю нижче базового рівня. Тому Міністерство цифрової трансформації оголосило масштабну інформкампанію, яка надихне на навчання цифрових навичок.
Місяць цифрової грамотності проходить у межах національного проєкту Дія.Цифрова освіта в листопаді 2021 року.
Ініціативу вже підтримали Київстар, Укрпошта, WOG, Цитрус, robota.ua, Jooble, MEGOGO, «Проєкт підтримки Дія», що впроваджується ПРООН в Україні за фінансової підтримки Швеції, і перелік партнерів постійно оновлюється.
Стратегічний партнер — швейцарсько-українська Програма EGAP, що виконується Фондом Східна Європа. Інформаційним партнером став Facebook.
У Міністерстві цифрової трансформації закликають лідерів думок і соціально відповідальні компанії долучатися до ініціативи.
Щодня впродовж місяця планується:
- розповідати про цифрові компетентності та проводити інтерактивні квестові завдання на вивчення кожної з компетентностей;
- складати національний тест з цифрової грамотності Цифрограм для громадян, а також Цифрограми для вчителів, медиків, держслужбовців, міжнародну сертифікацію навичок володіння комп’ютером ICDL;
- проводити в соцмережах конкурси на тему цифрової грамотності з подарунками;
- організовувати освітні онлайн-події;
- презентувати покрокові інструкції щодо використання онлайн-сервісів.
Спеціально для Місяця цифрової грамотності розроблено набір промоматеріалів, якими можна скористатися для публікацій онлайн й привернути увагу до ідеї цифрової грамотності. Завантажити Open Pack дизайн-матеріалів можна за посиланням.
Інформацію про активності в межах Місяця цифрової грамотності можна буде відстежувати в соцмережах за хештегом #DigitalMonth.
Нагадаємо, однією зі стратегічних цілей Міністерства цифрової трансформації України є навчити 6 млн українців цифрової грамотності за 3 роки.