Інтерактивне обладнання для школи — інтерактивна дошка, стрілецький тир, мультимедійний комплекс

Інтерактивне шкільне обладнання: сучасні засоби освіти для майбутніх поколінь

Сучасне інтерактивне обладнання й комп’ютерна техніка — важлива складова оснащення кожного навчального закладу. Та чи вдається школам на відповідному рівні забезпечувати себе таким обладнанням? Чи дійсно використання нової техніки полегшує для вчителя робочий процес, зацікавлює й мотивує школярів до навчання, покращує результати успішності? Та з якими «підводними каменями» вимушені зіткнутися школи, намагаючись облаштувати навчальні кабінети за новими вимогами МОН?

Щоб отримати відповіді на ці запитання, такі важливі для представників освітньої сфери, ми відвідали КЗ “Красноріченський ЗЗСО І-ІІІ ступенів”, що знаходиться в Луганській області. Цей навчальний заклад відомий далеко за межами свого району, не в останню чергу завдяки його директорці — Ларисі Володимирівні Чекмарьовій, до якої ми й звернулися за допомогою.

Як організувати процес закупівлі інтерактивного обладнання для шкіл

Проведення закупівлі та купуючи навчальне обладнання іноді супроводжується певними нюансами, до яких доводиться бути готовим керівникам навчальних закладів. Серед них і затримки в постачанні, і відсутність сервісу, і якість товарів, яка не завжди відповідає заявленій. Що ж стосується комп’ютерного й мультимедійного обладнання, то тут додається ще й необхідність власними силами вирішувати питання монтажу й налаштування обладнання, встановлення навчального програмного забезпечення, неготовність вчителів користуватися принципово новими навчальними засобами та інші.

Як уникнути цих неприємностей? Лариса Володимирівна має пораду: обирайте правильного постачальника, який стане справжнім партнером і забезпечить комплексний супровід усього процесу закупівель. Зараз школа співпрацює з відомим українським виробником і постачальником товарів для школи — компанією B-Pro. Своїми враженнями пані Лариса погодилася поділитися з нами:

  • Сама ідея придбати в школу інтерактивне обладнання та комп’ютерну техніку зародилася з того, що це необхідно для навчального процесу. Побачивши таке сучасне обладнання, я знайшла про нього більше інформації, ознайомилася з характеристиками й почала думати про те, як придбати нову техніку для нашої школи. Чому я надала перевагу організації B-Pro при виборі постачальника? По-перше, вони надають потрібне комплектування цих навчальних засобів. І по друге, представники компанії дуже швидко реагують на всі потреби клієнта. Ми підтримуємо з ними постійний зв’язок, обговорюємо всі деталі, вони ж і встановлюють техніку. Навіть якщо трапляються нестандартні ситуації з комплектацією доставленого обладнання, все швидко вирішується в ході телефонних розмов. Тобто, в плані організації закупівель проблем майже не існує.

Досить часто доводиться чути, що педагогам, незвиклим використовувати інтерактивне обладнання на уроках, важко дається освоєння технічних можливостей нової техніки. Як цю проблему вирішують у Красноріченській школі?

  • Ларисо Володимирівно, чи не виникає у вчителів проблеми щодо того, як використовувати нову для них інтерактивну техніку в навчальному процесі?

  • Не виникає. Адже вчителі пройшли навчання, як правильно керувати інтерактивною технікою, тож ніяких проблем немає.

Що ж, дійсно зручно працювати з компанією, яка приділяє увагу не лише асортименту, а й сервісу: супроводу та комплексній підтримці клієнта, що включає доставку, монтаж, налаштування обладнання, проведення навчання вчителів і подальшу методичну підтримку. Пані Лариса повністю з цим погоджується та каже, що сподівається на таку ж плідну співпрацю з постачальником і надалі.

Сучасні комп’ютерні класи на базі нульових клієнтів

Комп’ютерним класом, обладнаним усім необхідним для навчання школярів основам інформатики, в наш час уже нікого не здивуєш. Але в якості альтернативи звичним комп’ютерам з’являються комп’ютерні класи на базі «нульових клієнтів». Вони складаються лише з одного дуже потужного й сучасного комп’ютера — вчительського, та ще 10—15 учнівських місць, залежно від наповненості класу. Кожне місце укомплектовано не звичним системним блоком, а «нульовим клієнтом» — компактним блоком, під’єднаним і до учнівського монітора, і до вчительського комп’ютера.

Красноріченський навчальний заклад уже встиг оцінити можливості такого новітнього обладнання, тож ми вирішили поцікавитися враженнями.

  • Пані Ларисо, чи дійсно «нульові клієнти» зручніші у використанні, порівняно зі звичними повноцінними комп’ютерами?

  • Так – набагато зручніші. Ми вже отримали дуже гарні відгуки від вчителів інформатики, які проводять заняття в інформаційному центрі школи. Особливо ми відчули їх переваги в умовах карантину: постійно використовували для проведення відеоконференцій, для завдань і проведення семінарів онлайн. Ми маємо три такі комплекси різних модифікацій, і саме цей — найсучасніший і найзручніший для вчителя.

Інтерактивна підлога — знахідка для початкової школи

Інтерактивна дошка вже є в багатьох школах завдяки державному фінансуванню та підтримці модернізації навчальних закладів. А от інтерактивна підлога — нове для України навчальне обладнання, яке, за словами пані Лариси, викликає щире захоплення не лише в дітей, а й у дорослих. Ми попросили поділитись досвідом: яким чином використовувати інтерактивну поверхню не лише в розважальних цілях, а й для навчання.

  • Інтерактивна підлога призначена для використання в молодших класах. Особливо, звісно, таке обладнання подобається першокласникам і навіть дошкільнятам, які приходять до навчального закладу на екскурсію. А для того, щоб вчителям було зручно використовувати її в навчальному процесі, є спеціальне програмне забезпечення. Наприклад, у нашому комплексі вже встановлено 24 програми — для гри та навчання.

Інтерактивний стрілецький тир

Доки першокласники опановують науку за сучасними методами у формі гри, старші учні Красноріченської школи також мають змогу випробувати сучасні технології — в інтерактивному стрілецькому тирі. За словами директорки, нове обладнання активно використовується не лише на уроках з предмету «Захист України». Адже в школі працює сучасний військово-спортивний гурток, який готує дітей до змагань та має неабияку популярність серед учнів. Адже за допомогою інтерактивного тиру можна відпрацювати необхідні для змагань навички у максимально реалістичних умовах.

Як бачимо, під дбайливим керівництвом Лариси Володимирівни Красноріченська школа на відмінно забезпечена інтерактивними засобами навчання. Школярі різного віку — від наймолодших першачків до завтрашніх випускників — отримали змогу навчатися та здобувати важливі конкурентні навички та вміння за допомогою інноваційних засобів. В майбутньому директорка планує й надалі розвивати й поповнювати арсенал сучасного навчального обладнання: зараз, наприклад, придивляється до нової моделі інтерактивного столу. Адже таке оснащення дуже корисне для всебічного розвитку школярів, покращення когнітивних і соціальних навичок, моторики, проведення занять із сенсорної інтеграції тощо. От тільки б ще фінансування знайти…

Сподіваємось, що всі плани Лариси Володимирівни втіляться в життя якомога швидше. І переконані: якби кожна школа мала такого енергійного наставника, що активно цікавиться сучасними технологіями, — освітня реформа в Україні відбувалася б набагато швидшими темпами.

А якщо вам цікаво дізнатися більше про сучасне інтерактивне обладнання — переходьте за посиланням до інтернет-магазину компанії B-Pro чи телефонуйте до відділу продажів цього постачальника за номером (044) 353-33-77. Зробимо школи кращими!