Адаптування послуг – це дуже актуальне питання в сучасній індустрії гостинності. І фахівці у цій сфері сходяться в одному: це пріоритет для готелів. Тому, думаючи про обслуговування гостей, готельєри повинні відточувати свої стратегії, якщо вони хочуть забезпечити незабутній персоналізований досвід. Щоб сприяти цьому, можна купити сейфи для готелів недорого на сайті.
Важливо якомога краще розуміти потреби й переваги клієнтів, створюючи таким чином так звану «інтимність гостя». Для цього все більше власників бізнесу впроваджують персоналізовані послуги. Це допомагає підвищити задоволеність клієнтів, зміцнити їхню лояльність і знизити витрати на обслуговування. Насправді персоналізація може призвести до створення спеціалізованих послуг, за які гості будуть готові платити більше. Наприклад, для багатьох із них важливо зберігати свої цінні речі в надійному місці. Якщо вони зможуть залишити їх у сейфах https://www.hotek.com.ua/ua/dlya-nomerov-ua/cejfy-ua/, то будуть спокійні щодо їх зберігання.
Що характерно для туристів?
Надати персоналізований досвід не так просто – вам потрібно познайомитися зі своїми гостями, знати, чого вони хочуть і коли вони цього хочуть. Дізнайтеся у статті більше про туристів, зважаючи на їхню поведінку. Так ви зможете зрозуміти, чого вони очікують, і переконати їх вибрати саме ваш готель.
-
Що характеризує туристів із міста?
Міські мандрівники часто шукають житло менше ніж на 5 днів, переважно у вихідні. Вони рідко подорожують поодинці, віддаючи перевагу компанії свого партнера, сім’ї чи друзів. Їхній основний інтерес – відвідати вибране місце призначення, піти на шопінг і відкрити місцеву культуру, включаючи локальні страви та напої.
-
Де їм подобається зупинятися?
Міські туристи люблять зупинятися в центрі міста чи поблизу. Це може бути бутик-готель або мережевий, залежно від бюджету. Іноді вони також можуть вибрати трохи більш відокремлений район, особливо коли міста переповнені туристами у високий сезон.
-
Які послуги вони хочуть?
Зазвичай це безкоштовний сніданок і Wi-Fi. Значним плюсом буде можливість скористатися сейфом: https://www.hotek.com.ua/ua/dlya-nomerov-ua/cejfy-ua/
Як персоналізувати досвід туристів у готелі?
Туристам із міста цікаво відвідати основні визначні пам’ятки місця, тому вони цінують поради.
-
Запропонуйте карту, на якій вказано всі основні визначні місця, ресторани, клуби поблизу готелю та за його межами.
-
Співпрацюйте з місцевими туристичними гідами та асоціаціями, які організовують групові заходи. Плюсом буде, якщо ті запропонують спеціальні пропозиції та пакети, створені разом із вами.
-
Переконайтеся, що на стійці реєстрації завжди є хтось, хто добре знає місто. Адже в гостей завжди можуть виникнути питання щодо пункту призначення чи транспортного засобу.
-
Пам’ятайте, що готелі, які пропонують безкоштовний сніданок та/або вечерю «шведський стіл» із великим вибором, часто популярніші за інші. Відпочивальники також готові платити за їжу та напої під час бронювання, замість того, щоби платити за кожен прийом їжі окремо.
-
Побалуйте своїх гостей, запропонувавши їм веселі та динамічні заняття у вашому закладі для всієї родини. Якщо немає можливості всередині готелю, співпрацюйте зі спортивними клубами та створюйте спеціальні пакети.
-
Крім басейну, туристи люблять відпочивати в сауні та спа-центрі. Масаж також є плюсом: ви можете подумати про те, щоб запропонувати його за окрему плату у своєму закладі.
Прислухайтеся до порад – і хай усе вдається!